RSS Feed Random Comic Add To Favorites Stupid Hat is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

78

October 26th, 2011, 9:38 pm

Average Rating: 3.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply Justjoey, October 26th, 2011, 9:38 pm

horrible art ;A; I promise it'll be better next time. ;__;


@Dinos for Dinner: LOLOLOL <33 thankyou c:
@Derp-a-herp: Fuckin Wendy D< //boycotts?
@OkoruChibi: YES ;U; I mean- I work much slower now, but this comic will not stop until it's done <3
@sonicprobe: LMAO <33 I'm glad! x3 thank you! I love your username adfgh.
@emabela3: LOL qvq IKR. eeee thank you!! ;u; <33
@XDarkCrystal828X: WENDYYUSOSTUPID c: No, the Wendy you see more a view of is just a reflection in the mirror. x3 Because..she checks herself out when she's on the phone? .__. I dunno lol.
@Prankchu: <333 QUQ DANCE IT LIKE YOU OWN IT ALL! Ikr? ;A; It saddens me.

Reply Advertisement, November 24th, 2017, 8:59 am

User's Comments:

Reply Dinos for Dinner, October 26th, 2011, 9:41 pm

Ffffffffff shutup Wendy, you whore
Still, love the page

Reply Derp-a-herp, October 26th, 2011, 9:45 pm

Fuckin' Wendy .____________________.

Reply OkoruChibi, October 27th, 2011, 2:21 am

YEEEUHHH YOU'RE BACK ' w '

Reply sonicprobe, October 27th, 2011, 4:12 am

GOD DAMMIT WENDY.
It's bad how excited I get about updates:3

Reply emabela3, October 27th, 2011, 8:44 am

awww poooooooooooooooooooor staaaaaaaaaaaan!!! lol
XD i love thisssss!

Reply XDarkCrystal828X, October 27th, 2011, 12:13 pm

stupid wendy =w= BUT OMG WAIT! Is there someone with her on panel 4?!?!?! :O whowhowhowhowhowho isssss it?! and lol I squeed really loud when I saw there was an update :'D I'm just glad im home alone for no one to hear me |D

Reply Prankchu (Guest), October 27th, 2011, 2:05 pm

(dances around) thats the upload dance! <3
Wendy knows how to talk, but not how to listen!):<

Reply Tyler Song (Guest), October 27th, 2011, 7:17 pm

Oh, Snap! My feeling was right?! *0* Holy crap, that hardly ever happens to me! & yay, now I can take you off all the milk cartons! (I keed, I keed XP)

Reply oceanagel1412 (Guest), October 29th, 2011, 8:28 am

DAMNIT STAN! The f you doin!!!????

Reply bleedingheartjess, October 29th, 2011, 7:33 pm

yay your back ^^, :O no stan dont to to wendy!! fucken wendy has to ruine everything!!

Reply LovelyPoeticJustice, November 1st, 2011, 4:44 pm

Wendy, you hore! Fukin Wendy, YOU RUIN IT WENDY!!!!

(o.o) aw, Wendy, you stinge...
Your comic is amazing though...


<.."worshipfullness"..>

Post A Comment